mandag 21. mai 2012

Fy skamme meg... Mer garn???

Jeg blogger om 17. mai og helga i Valle litt senere, bare så dere som eventuelt venter på det er klar over det...

Vel, kan vel egentlig spore innlegget nå tilbake til Valle uansett siden jeg begynte å strikke på dette veldig enkle sjalet på bussturen ned dit. Jeg hadde pakket med meg ett nøste av hver farge siden jeg nå prøver å kvitte meg med akkurat dette garnet. Alle nøstene var derfor ikke fulle så jeg viste egentlig at jeg ikke kom til å ha nok.
Det jeg ikke regnet med var at jeg var tom for gult og oransje!

Jeg tenkte jeg enkelt og greit skulle ta alle fargene som fantest av denne garntypen (som jeg vet om forruten hvitt) så det ble regnbue! Ikke at jeg har noe imot homofile, men jeg liker regnbuen og alle fargene, men alle kommer vel til å tro at jeg er gay nå om jeg skal bruke dette... Jaja, det får stå til.
Og ja, jeg har ikke nok til å fullføre oransje og gult når jeg kommer dit, så jeg måtte bryte "ikke kjøp mere garn" løftet mitt... Da jeg kom til Nille etter jobb i dag så var det merkelig tomt i garnhyllene der BabySoft lå... Det var bare 3 oransje igjen, samt en håndfull av de andre fargene... I frykt for at det kanskje var iferd med å gå ut så bestemte jeg meg for å kjøpe de resterende oransje, like mange gule og 6 hvite nøster. Jeg har enda ikke prøvd hvitt fra BabySoft så jeg får sikkert brukt det til noe...
Så som dere ser har jeg bare gjort det værre for megselv... Jeg kjøpte i tillegg en rundpinne! 2,5 på 40cm, noe jeg har fra før, men jeg vil prøve å kutte den ned til 30-35cm istede så jeg enklere kan strikke strømper! Det er UMULIG å finne 30cm rundpinner for tiden, jeg vet de fantes en gang i tiden for jeg har en på 3,5, men de er vist umulig å oppdrive lengre!

So yeah...mere garn...og nå frister det bare å kjøpe noe fra Drops salget i tillegg...BUT I MUST BE STRONG!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar