onsdag 30. mai 2012

Justin Bieber kaos!

La meg få dette klart først som sist: jeg HATER Justin Bieber! Men fy fader som jeg ELSKER oppstyret rundt ham i dag!

Rett før jeg gikk på bussen på vei til jobb i dag så informerte Bård meg med at han hadde kommet til Oslo og skulle være på Hotel Clarion, som tilfeldigvis er hotellet rett ved siden av jobben min...hurra!
Og ganske riktig, da jeg rundet hjørnet ved Arkaden så møtte dette synet meg.
Tjukt med folk utenfor Clarion som bare VENTER på at Bieber skal vise seg, alle sammen fjortisjenter såklart...og jeg bare sier nå, om dere tror dette var mye...vent til senere i innlegget her!

Rundt 9 tida så gikk jeg ned i butikken og Bieber-snakket gikk jo såklart her også. Plutselig så hørte vi hyling utenfor og da hadde alle fjortisene styrtet over veien mot hotellet. Man skulle tro at de hadde sett Bieber, men han sov enda på det tidspunktet om man skal tro på Twitter meldingene hans.

Nå ble det stille en stund og det skjedde ikke stort mer før 11 tida eller noe. Da hadde vist Bieber satt seg i bilen og kjørt ut fra hotellet, folkemengden fulgte så etter og vi hørte bare en masser skriking utenfor! Jeg snudde meg for jeg satt jo nærmest vinduet og der ble jeg møtt av dette synet:

Håper dere kan se videoen... Jeg lastet den opp på Facebook rett etter at jeg filmet den, men for en eller annen grunn så har den forsvunnet fra mobilen min...
På slutten av denne videoen så sier André at han må ut for å se dette, så alle vi tre gullsmedene gikk ut og jeg fikk en liten filmsnutt da også.

Det er helt sykt! Skjønner virkelig ikke hvordan en slik liten drittunge kan få så mye oppmerksomhet! Musikken hans er ikke bra engang!

Anyway... Resten av dagen gikk ganske så stilt. Vi så ikke stort mer men vi hadde radioen på hele tiden og fikk med oss hvis det skjedde noe nytt...
Bård måtte komme innom med mobilladeren min etter lunsj fordi jeg hadde 1% igjen på batteriet. Han hadde hoppet av på Oslo S, big mistake siden det var så fult der, og kommet til jobb for å gi meg laderen. Han fanget et bilde av Operaen i samme slengen, og det var allerede begynt å bli stappet på taket det da!
Da han dro igjen så bestemte han seg for å gå lengre opp på en anne holdeplass siden det var så stappet ved Operaen, og takket være det så fikk han jammen meg sett selveste Bieber i noen sekunder, på åpen gate iferd med å sette seg inn i en bil! Han fikk ikke tatt bilder av ham, men bilen som hans att i svingte seg inn bak bussen han satt på, så han fikk tatt litt bilder av folkemassen.

Klokken ble deretter 15:00 og jeg var ferdig på jobb. Parat med mobilen som kamera gikk jeg til Oslo S! Fy fader så stappet med folk! Bildene ble desverre ikke særlig gode for det var noe galt med fokuset mitt akkurat da, men fytti grisen så mange folk!






Ved Operaen var det værre!







Helledussan så mye folk! Det stod også en dunge BAK Operaen!

Fytti...jeg er glad jeg ikke er Justin Bieber fan for DETTE hadde jeg aldri i verden orket! For min del kan vi ta hele guttungen og pælme han til blokksberg...så blir vi kanskje kvitt endel fjortiser og rosabloggere også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar