lørdag 26. mai 2012

Masse Drops garn!

Serriøst, nå burde jeg skjerpe meg... Jeg gjør ikke noe annet enn å handle garn, og jeg har knapt plass til alt det gamle garnet mitt! Det skulle jo liksom være en grunn til at jeg skulle tømme lageret mit...men dengang ei... Man kan ikke motstå ett garntilbud når man ser det...

Som sikkert alle andre strikkeentusiaster og strikkebloggere der ute så har jeg bestilt meg en dunge garn fra Strikkenett.no og det var med tungt hjerte, men jeg har en gave jeg må får gjort litt kvikt så jeg måtte bestille nytt da det jeg hadde på lager ikke var godt nok. Det endte i at jeg kjøpte tre ganger så mye...minst...i forskjellige typer garn...så foreløbi ligger BabySoft på vent...

For å ta det som haster mest først... Jeg tørr ikke røpe for mye om dette før jeg nærmer meg ferdig for man vet jo aldri hvem som leser denne bloggen... Men jeg hadde tenkt å strike en overraskelse til noen til neste uke og jeg manglet som sagt garnet... Mønsteret og oppskriften var på plass og i går fikk jeg garnet og begynte å strikke. Men så kom jeg til det punktet hvor mønsteret skulle inn, og dumme lille meg som ikke er flink med mønster på annet enn rundpinner fikk det ikke til... Bestemte jeg så for å strikke helt uten noe mønster og så sy på noen av de vesentlige elementene etterpå. For det første så går ting mye kjappere (foreløbi) og jeg har mer kontroll over garnet.
Jeg har også kommet frem til at jeg foreløbi ikke trenger det hvite garnet...

Ellers så kjøpte jeg noe annet fancy garn som jeg ikke helt enda vet hva jeg skal bruke til, jeg bare forelsket meg i fargene. Det er egentlig fire nøster av hver...
Og til slutt, litt mer bomullsgarn! Som om jeg ikke har nok nå... Men har noen planer for noe av det så vi får se hva jeg får gjort med alt.  
 For en gangs skyld har jeg IKKE kjøpt noe grønt! Sensasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar