onsdag 9. mai 2012

Ny mobil og ferdig lue!

Da kom den nye mobilen i hus her gitt...en jævel om jeg får si det slik, men den virker bedre enn den forrige så vi krysser fingrene!

Det første som møtte meg da jeg åpnet eksen var dette...

Yeah... Skeptisk... Den er svær, den er et beist, men fra det jeg har rotet meg frem til så er den bedre enn den forrige og det er bra... Desverre så var HTC for gjerrige til å legge ved en slik screen protector faenskap i pakken sammen med mobilen (da får vi riper i morgen, folkens...) og den er av den typen som trenger MINI MINI MIIIIINI simkort...så jeg måtte bestille nytt... Nå får jeg sikkert ikke tatt den orntlig i bruk før på mandag...

Men til noe litt mindre klagete... Jeg fikk strikket ferdig luen min i dag! Eller, min blir det vel ikke for den var kanskje litt i trangeste laget for meg...men jeg fikk den ferdig da vi var hos foreldrene til Bård i dag. Mangler bare å stoppe trådene nå så...
Ble litt skuffet over fargene egentlig... Den grønne og den blå er helt fantastiske hver for seg, men sammen så følte jeg at luen ble ganske..grå?
Beklager dårlige bilder men prøve front kamera på HTC'en som da kun er 1.3MP...


Så nå må jeg bare finne ut hva mitt neste prosjekt skal bli! Jeg hart veldig lyst på en ny baggy lue selv så jeg vurderer å finne ett nytt mønster og strikke med en annen type babygarn i tillegg til det grønne fra Babysoft...

Oppskriften til denne luen finner dere forresten her.

Og ellers så sitter jeg i stolen min og koser meg med et stort glass med ananas, bringebær, blåbær og appelsin smoothie! Var faktisk kjempegod! Utrolig hva man får til av det man har liggende i kjøleskapet!



2 kommentarer:

  1. Så...ingen mulighet å legge seg til som følger hos deg???

    * Skuffa!!!'

    Kul blogg!

    Fikser du så jeg kan legge meg til, blir jeg veldig glad!

    Har forresten også nettopp kjøpt meg ny mob, den gamle og trofaste streiket!
    Er som deg avhengig av et godt mobilkamera...men jeg har lagt min elsk på Nolia da...eneste forskjellen egentlig:)
    Jeg måtte også vente på micro chip, og dernest måtte jeg vente på kode...men nå ligger herligheten til lading og skal straks ut i arbeid:)

    Håper batterikapasiteten er like bra som gamlefonen; til tross for touvh skjerm og myyye bruk, holdt batteriet i opptil 4 døgn (!) mlm hver ladning!

    - Tildemor -

    SvarSlett
  2. Jeg tror nok at det skal være mulig å følge meg nå! Har satt opp en sånn liten dings på siden her nå :P

    Haha, ja da er vi i samme båt du og jeg. Fikk mobilen på onsdag, simkortet på fredag og koden venter jeg enda på, men jeg bruker da den nye mobilen som kamera, men utrolig irriterende å drasse på to mobiler når bare den nye er "brukbar".

    Wow, jeg har aldri hørt om en touch telefon med såppas bra batteri! Og batteri er viktig for meg når det kommer til telefoner, for jeg er egentlig for lat og for lite aktiv med den ellers til å huske å lade den om jeg i det heletatt følger med på batteriet! Den forrige, forrige mobilen min, Sony Ericsson W995 var noe av det beste jeg hadde vært borte i, og batteriet levde over en uke, nesten to da den var ny, men mot slutten så varte det knapt 2-3 dager. Greit, man kan kjøpe nytt batteri, men man vet jo aldri hvor bra det er heller... Den mobilen skrantet bare mer og mer mot slutten, kamera begynte å feile, den hang seg opp alltid, slo seg av i blant og ville bare ikke sammarbeide, så jeg kjøpte ny i januar, Sony Ericsson Xperia Arc S, noe av det værte jeg har vært borte i, og den begynner ALLEREDE å skrante! Så jeg bare måtte kjøpe ny! Kan også nevne at den Xperia Arc'en hadde batteri på bare en dag... Grøss!

    SvarSlett