lørdag 12. mai 2012

Pakke i posten!

Jeg får ta det første først siden jeg ikke orker å kombinere innlegg...så nå kommer det to på rappen om jeg får somlet meg til det!

Tidligere denne uken så kom jeg plutselig på at det hadde kommet ut to spill som jeg egentlig hadde tenkt å skaffe meg når de kom, og det værste er at de kom ut for en stund siden også, her er det snakk om måneder! Begge er til 3DS bare så det er sagt...

Først så har vi Tekken 3D Prime Edition. Dette spillet kom ut på valentinsdagen i år...og jeg hadde ikke fått det med meg! Det var vel i fjord at jeg fikk med meg at dette skulle komme ut og jeg var instant "MÅ HA!".
Tekken er veldig "guilty pleasure" for meg. Jeg er all about Nintendo (eventuelle Xbox/Playstation fan-boys: RO NED LITT!) av den enkle grunn at jeg liker mest spill på Nintendo konsoller, jeg er oppvokst med Nintendo Entertainment System (NES) og fordi jeg syns at kvaliteten til Nintendo sine maskiner og spill er langt bedre enn den kvaliteten og ikke minst kvantiteten på flesteparten av spillene til Playstation og Xbox. Nå sier jeg ikke at alle spillene på de to sistnevnte suger, det er faktisk ett par jeg kunne tenkt meg å hatt/spille, men for meg så er ikke det nok til at jeg kan sette noen av maskinene til disse to på min liste. Si hva dere vil men kvaliteten på selve maskinene suger og jeg trenger ikke en harddisk, internett og alt det der på min spillmaskin når de heller hører hjemme på en data. Jeg er heller ikke intressert i "realistiske" spill og grafikk bryr jeg meg egentlig ikke om... Jeg vil heller spille Rad Racer til NES enn Project Gotham Racing (som forøvrig har null med Batman å gjøre) til Xbox og Playstation. Jeg vil heller spille Terminator 2: Judgement Day på NES enn Halo på Xbox.

Nå sporet jeg av... Tekken 3D Prime Edition kom ut i februar og jeg fikk først vite om det denne uka... Henger litt etter når det kommer til spill føler jeg. Men ja, dette spillet måtte jeg ha. Jeg husker som lita at jeg sprang over til naboene og spilte Tekken 3 på Playstation 2 der. Jeg husker at jeg og min barndomskompis Marius spleiset på å kjøpe Tekken 5 da vi var 16 år. Tekken er en del av min barndom...bare så synd at det er en veldig dårlig spillserie... Det er ikke det dårligste slossespillet du kan skaffe deg, men det er langt fra det beste... I en duell mellom Street Fighter og Tekken, så vinner Street Fighter, UANSETT. Men dette spillet måtte jeg ha, for nostalgien og guilty pleasure.
Spillet inneholder også en animert langfilm som jeg begynte å se på i går kveld. Den er såklart i 3D!

Det andre spillet som jeg skaffet meg og som jeg samtidig kjøpte til Bård var Metal Gear Solid: Snake Eater 3D som da er en port/remake/oppgradering av Metal Gear Solid: Snake Eater på Playstation 2. Eneste forskjellen er vel egentlig 3D effekten. Det kom ut 21. februar i år.

Og her må jeg bare få si: om dette ikke er eksempler på at jeg ikke er totalt Nintendo fangirl og boikotter de andre maskinene, så vet ikke jeg. Begge disse spillene er originalt Playstation spill, men jeg har nå kjøpt dem begge, såklart til 3DS, men det er jo også for å få 3D effekten! Min gode venn Kay satte ord på noe er for ikke så lenge siden... Han har nemlig den dealen med segselv at om han har lyst på minst 5 spill som er lovet til den og den konsollen som skal lages/slippes, så kjøper han den, uavhengi av spillselskap. Jeg har noe av det samme når det kommer til Sony og Microsoft sine maskiner, bare pluss det faktum at jeg ikke liker kvaliteten på deres maskiner noe særlig... Kan også nevne at jeg er mer retro når det kommer til spill, samt at jeg samler meg, så uansett om jeg har lyst på spill til Playstation, så kommer nok jeg til å kjøpe det uansett, for å ha det i samlingen min, ikke nødvendigvis for å spille det.

Men nok om spill, jeg kan sitte her i evigheter å diskutere dette...med meg selv... Men det var to ting til i pakken som jeg må få blogget om før jeg legger på røret her. Og dette var to klesplagg!

Kan også nevne at jeg bestilte dette fra CDON.no. De har veldig mye klær, selv om det er blodpriser...

Jeg kom tilfeldigvis til å kikke innom klesavdelingen der, og noe av det første jeg fant var denne t-skjorten med Wario på.

Jeg ELSKER Wario! Han er en av mine favoritter innen Mario verdenen. Wario Land 2 var mitt første Game Boy Color spill som jeg kjøpte da jeg var 10 år og Wario Ware: Touched var det første jeg kjøpte til DS. T-skjorten er egentlig mer lilla enn på bildet.

Det siste som jeg kjøpte ble kjøpt kun for å bli kosegenser! ...men også litt fordi at jeg savner Bale... Jeg fant først en Batman genser med den nye Batman-logoen på, og da måtte jeg bare lete meg frem til en genser med den klassiske Batman-logoen istedet. Fant en, i noen størrelser for stor (med vilje) og trykket kjøp! Beklager for at jeg ser trøtt ut på bildet...og at det er et generelt dårlig bilde...

Så det var en fantastisk pakke! =D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar