tirsdag 5. juni 2012

Iselin og Ivar's bryllup!

Som dere kanskje fikk med dere fra mitt forrige innlegg så var jeg i Arendal i helga. Grunnen til at jeg var der var rett og slett fordi at min kjære Iselin skulle gifte seg med sin kjære Ivar!

Jeg kom til Arendal på fredagen og de plukket meg opp ganske så kjapt. De hadde planen full så vi kjørte med det samme bort for å hente kaken for bryllupet! En fantastisk kake med marsipanlokk og to etasjer! Bilde kommer mot slutten av innlegget.

Kaken kjørte vi bort til Herregården hvor festen skulle være, og jeg fikk se lokalet. Det var helt fantastisk nydelig! Ikke så stort, men så var det heller ikke det største bryllupet jeg har vært i.

Etter dette så dro vi for å hente blomsterne til kirken. De hadde bestilt 14 hvite liljer som skulle stå i hver sin "vase" på hver side av alteret i kirken. Så jeg fikk være med på en god del ting, man skulle nesten tro at jeg var forloveren.

Alt dette var ferdig på noen timer, og vi dro hjem til dem for en matbit før Iselin pakket sekken og Ivar kjørte oss ut til mormoren og morfaren hennes. Jeg og Iselin skulle være der over natten.

Besteforeldrene til Iselin var kjempe hyggelige og gjestfrie folk, jeg ble ganske fort godtatt som en av familien.

 Iselin var ganske utkjørt etter alt styret og stresset den siste uken, så vi gikk ganske fort å la oss, for morgenen etter var det alvor!

Vi våknet opp i 7 tida og stelte oss...eller mer henne. Jeg måtte hjelpe henne med hofteholderne og slike småting så vi hadde vårt å styre med. Frokost var tett etterfulgt og etter det bars det avsted til frisøren! Mormoren til Iselin hadde time halv 10 og Iselin og hennes forlover skulle inn klokka 10. Vi stappet kjolen forsiktig inn i bilen og dro avsted!
Før hun skulle inn til frisøren så soset vi inne på Arena-senteret, og jeg fant den perfekte tingen jeg ville kjøpe til Bård! Desverre så hadde jeg lagt igjen lommeboken hos besteforeldrene så jeg får bare vente med å kjøpe det en gang etter jobb... Tror vi skal holde det som en overraskelse foreløbi for det kan hende det går utover Eirik Avvik og Arne Bye til helga! Haha!

Men ja, forloveden til Iselin, Anne dukket opp like før 10 og de satte seg inn hos frisøren.

Selv så hadde jeg krøllet håret mitt med fletter dagen før så jeg ble krølltopp!

Klokka 2 dro jeg og besteforeldrene til Iselin ut til kirka hvor vi møtte på en ganske så nærvøs brudgom og hans forlover. Men gud så flotte de var!
Her har dere forresten besteforeldrene til Iselin som jeg bodde hos også!
Som sagt så var de kjempe hyggelige!

Så kom bruden inn med sin far! Hun var bare helt nydelig!
Og desverre så tok jeg ikke så mange bilder i kirken fordi at farfaren til Iselin så ABSOLUTT måtte bøye seg utover i midtgangen og knipse bilder med et beist av et speilrefleks som da såklart ALLTID kom i min vei...

Så har vi endel bilder med slekten!
Først med moren og mormoren!
Så har vi faren.

Og deretter besteforeldrene og lillebroren til Iselin, Adrian.
Middagen var nydelig!  Desverre så var ikke bordplasseringen så optimal... Jeg ble plassert helt alene uten noen jeg kjente rundt meg, og det var ganske ille siden jeg da nettopp hadde blitt kompis med Adrian og begynt å "henge" med Leikny (moren til Iselin) og Nigel (Leiky's forlovede).




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar