søndag 10. juni 2012

To nye kjøkkenkluter

Forrige helg mens jeg var i Arendal så hadde jeg pakket noen nøster Drops <3 You slik at jeg kunne ha noe å strikke på. Og hva er vel enklere å strikke på enn kjøkkenkluter?

Jeg bestemte meg for å prøve to nye mønstre, siden jeg til nå bare har strikket dem i perlestrikk, så den første ble "normal" kjøkkenklut mønster.

Gikk overraskende fort å strikke denne typen, så det blir nok flere av den...
Den andre derrimot gikk sabla treigt og jeg var lei etter bare noen centimeter...

Så jeg tror neppe det blir flere av denne typen... Det er tre rett og tre vrang, over hverandre i tre omganger.

2 kommentarer:

  1. Der var du flyttet ja! Har vært så lite på nettet i det siste at det går litt tid før jeg får med meg slikt.. :P
    Følger med deg hit jeg ^^
    Vurderer sterkt å flytte selv! Men som du sa i innlegget på blogg.no, er ikke bare-bare å forlate en blogg med mange innlegg og masse bilder... Skal, skal ikke.... *sukk*
    Lykke til her da! 'Pene kjøkkenkluter btw! Fikk slik mammafølelse av det siste mønsteret. Tror farmor har strikket en del slike og gitt til mamma for masse, masse år siden :)

    --Mtani

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble tilslutt en spontanflytting... Klart, det er både trist og godt å forlate blogg.no, men her fikk jeg en ny start samt at jeg enklere kan følge med på andre blogger! Jeg har lagt inn en haug med folk i blogglista mi i blogspot (det dukker opp på fremmsiden når man logger inn, sånn a la på blogg.no) og det er alt fra blogger på eget domene til tumblr til blogg.no! Mye kjekkere enn å måtte ha alt liggende som bokmerker om man ikke bruker bloglovin.
      Koselig at du følger med meg videre! Syns det er kjempe stas siden det vist er så lite folk som følger med på bloggen min fra før av. Så håper jeg at du følger etter en dag :P

      Slett