onsdag 29. august 2012

Røde flettehansker av restegarn!

Hanskepar nummer 2 på en uke! Gjorde disse ferdig på fredag men kom meg aldri til å blogge om dem, ja, jeg kan være veldig treig til tider... Ikke at jeg har noe mer "fornuftig" å gjøre om dagen. Sitter egentlig bare å venter på at morgendagen skal komme så jeg får dratt tilbake til Oslo, ikke at jeg har lyst...

Men tilbake til hanskene. Jeg strikket først disse blå hanskene av alt restegarn i blånyanser jeg kunne finne her hjemme på Oppdal, og siden jeg hadde en like stor mengde med rød/rosa/lilla farger så det ble enda ett par! Men denne gangen fikk jeg muligheten til å redigere oppskriften litt slik at hanskene ble mer behagelig...selv om jeg ikke er så fan av fargene...






Blir nok flere av disse hanskene, har noen som er veldig intresserte i dem så... Og vinteren kommer krypende ganske snart og jeg har selv ingen gode votter/hansker, skjerf eller luer lengre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar