fredag 31. august 2012

Spill? Nei, såpe!

"Endelig" er jeg "hjemme" igjen og jeg kan endelig få åpnet posten min som har ventet på meg i noen uker! Tenkte jeg skulle dele den mest intressange pakken her med dere! For tidligere i august så måtte jeg bare bestille meg noe helt superawesome!

En ny NES kontroller! Eller...nei, vent nå litt...

Det såpe! Såper som ser ut som en NES kontroller og som lukter deilig friskt av eple!

Og hva mer? En Game Boy Color Pikachu Edition som dufter deilig Mountain Dew!



Og spill også? Pokemon Red, Blue, Yellow og Silver og de dufter av Pepsi, Dr. Pepper, Grape og Cream!


Detaljene på dem er fantastiske! Litt vanskelig å se på disse bildene siden jeg ikke har fjernet plasten, men de er helt nøyaktig like! De kom også i eskene, så om jeg finner på at jeg noensinne skal bruke disse såpene så har jeg fire ekstra GB esker!

Kan også at jeg kjøpte en deilig håndkrem som lukter Mountain Dew!

Hvor fikk jeg tak i dette? Vel, hos CleanGeeks såklart!

 De har andre såper også, vurderte en Companion Cube fra Portal, men det var nok med disse som jeg har fått tak i her! Hva synes dere? Dette er vel noe enhver geek må ha?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar