fredag 28. september 2012

Marius pannebånd!

Bare noe jeg kjapt strikket i går. Tok det som var igjen etter Marius selekjolen jeg strikket tidligere i september og strikket dette pannebåndet, trengte uansett noe å bruke det garnet på og etter en runde i Marius strikkeboken så virket det ganske logisk å bare strikke ett pannebånd. Det er fortsatt litt garn igjen, men ikke nok til flere, så jeg legger de restene til siden for andre prosjekter.

Siden det var såppas lite igjen av det lilla så ble det til at jeg brukte det på mønsteret og jeg måtte såklart kutte litt.

Det ble litt trangt så jeg tok en runde med strykejernet og fikk strekt det litt så det passer bedre. Men jeg tror dette blir en julegave, til hvem vet jeg ikke, men om noen der ute (i min vennekrets) ønsker seg dette så får dere si ifra, kanskje julenissen er snill i år?

2 kommentarer:

  1. Hei! Er innom for å takke deg for hilsen og deltagelse i give away'en på bloggen min!Lykke til!
    Morsom blogg du har, kult med marius i fargene du har valgt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingenting å takke for =D
      Takk skal du ha, liker å eksperimentere med farger og bruker sjeldent de originale fargene i oppskrifter :P

      Slett