lørdag 1. september 2012

Nostalgisjokk og evighetsteppe!

Sitter og koser meg glugg ihjel denne lørdagsettermiddagen! På TV'n har jeg en gammel VHS spillende, og i hele går gjorde jeg ikke annet enn å se gamle VHS'er, jeg simpelten elsker dette formatet. Vi har nylig bestilt en dunge filmer fra finn.no og i den dungen var det ikke noe annet enn nostalgi, ett lite utdrag her så dere får se.
Alle på norsk såklart for å feire barndommen min. Hunden Charlie har jeg lett etter i en hel evighet, den var enda i plastikk da jeg fikk den så samleren i meg gråt litt da jeg åpnet den og satte den på, men det var verdt det! For nå sitter jeg å koser meg med den mens jeg drikker te fra en av gigakoppene jeg fikk fra tante...

...og hekler videre på evihetsteppet mitt! Hadde med meg en dunge restegarn fra Oppdal som jeg tenkte å hekle inn i det, så det er det jeg jobber med nå før jeg begynner på noe nye prosjekter. Har igjen noen få nøster nå så er jeg ferdig for denne gang. Teppet måler fortsatt ca. 2,3m i lengde, men bredden vokser og er nå på 17cm.

Pene farger! Gleder meg egentlig til jeg blir ferdig med dette, men har på følelsen av at det vil ta flere år...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar