fredag 5. oktober 2012

Tegner igjen...litt iværtfall!

Jeg har i det siste prøvd så godt jeg har kunnet å komme meg inn i tegning igjen og på mandag fikk jeg farget ferdig en tegning jeg startet med i vår en gang. Hadde håpet å få den ferdig til Desucon så jeg fikk solgt prints av den der, men det skjedde jo såklart ikke... Den har ligget uferdig i flere måneder og tanken om å fullføre den har jo såklart streifet meg flere ganger, men motivasjonen har aldri vært tilstede. Men jeg klarte å presse meg til det på mandag.

Trykk på bildet så kommer dere til deviantART siden min.

Mens jeg var hjemme på Oppdal i sommer så begynte jeg på en tegning av MadameWario og MadameToadstool, og jeg har nå startet på den igjen. Har fått planlagt bakgrunnen som jeg skal farge inn med markers via lysbord.

Og i går fant jeg ut at MadameWario har bursdag 14. oktober og holder nå en konkurranse, så hvorfor ikke lage enda en tegning til henne for konkurransen?

Håper på å få disse to ferdig i god tid til 14. så får vi se! Det er iværtfall godt med litt småtegning iblant, selv om det ikke er særlig fristende hele tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar