lørdag 16. februar 2013

Put the yarn in the teapot!

Dette er noe av det mest awesome og praktiske jeg noensinne har vært borte i! Hvorfor har jeg ikke gjort noe slikt før egentlig? Aner ikke...

Jeg har sett bilder av dette mange steder hvor man rett og slett putter garnnøster som man har måtte surre opp selv fra andre typer nøster eller prosjekter som man nøster opp igjen i en tekanne slik at det ikke stikker av. Dette er ekstremt praktisk og jeg har nå lyst til å nøste om alle nøstene mine bare for å kunne bruke denne!
Min tekanne er en jeg kjøpte i fjor sommer (trooooor jeg?) og har egentlig en sil, men den har jeg tatt ut for å kunne gjøre dette. Det er super awesome! Do it!

Og her har dere en haug bilder av andre tekanner med garn!

Man kan også bruke blomsterpotter eller andre typer boller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar