tirsdag 26. februar 2013

Wii Mini til europa!

Endelig, sier jeg... Whatever, sier alle andre... Yeah... Dette er noe som folk absolutt ikke ser nytten eller meningen i, men som jeg har ventet på i en evighet!

Wii Mini kommer til Europa!

Wii Mini er en miniatyr versjon av Wii...uten internett muligheter, Viritual Consol muligheter eller GameCube-muligheter... Og til nå har jeg enda ikke funnet ett eneste menneske som har noe positivt å si om denne konsollen, og jeg ser og forstår alles meninger om den.
Men jeg bare digger den! Den får meg til å ønske jeg enda bodde i Valle og skulle reise frem og tilbake til Oppdal i feriene. Dette er den perfekte konsollen for reising eller til å ha på hytta! Den er liten, den virker veldig kompakt og grei for den typen bruk.
Jeg kan også lett se for meg at dette er en perfekt første konsoll for barn! Man trenger ikke bekymre seg for at barna forviller seg inn på nett eller kjøper noe de ikke skal etc.

For ikke å snakke om prisen! Denne kommer til å koste rundt 900,- ny, noe som vil si at den sikkert kommer til å droppe ned til nærmere 5-700,- om de fortsatt kommer til å fortsette å selge den. Sammenlignet med Wii U som koster 2-3000 så er dette veldig kjekt om man bare trenger å plukke opp en konsoll for å spille noe en uke eller gi til barna. Den er jo faktisk billigere enn 3DS! Den kommer jo også med rød Wii-mote, noe som var kun eksklusivt med Mario 25th anniversary Wii'en som var rød, mulig de kan kjøpes sepperat nå, men det var umulig før.

Og ja greit, som sagt, jeg ser alle argumentene hvorfor dette er en dårlig konsoll og helt ubrukelig, greit, dere trenger ikke spamme kommentarfeltet med det. Men som en samler, så MÅ jeg ha en slik, selv om jeg mest sansynligvis ikke kommer til å bruke den. Men med tanke på fremtiden så kan det være en ide for meg å skaffe to, slik at jeg har en stående, forselget, og en som kan åpnes og brukes av fremtidige små Lise-kloner.

Når det er sagt, den kommer ut ca. midten av mars! Kan forhåndsbestilles hos CDON!

Wii Mini, Wii og Wii U for å sammenligne størrelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar